Good Ones Steal

Fynsk fødselsdag

Posted in Food, Out by Ann-Louise on 05/08/2011

I sidste uge var vi på fyn for at fejre min lillebrors fødselsdag. Min kære lillebror er allerede blevet 18 og må nu lovligt få serveret alkohol på en bar! Det er lidt vildt.. Jeg husker tydeligt den dag han blev født. Jeg havde en t-shirt med hjemmelavet kartoffeltryk på og var en smule fornærmet over først at blive vækket da fødselen var overstået og han var ren og nydelig at se på..

Billederne er af de kager min mor selv havde lavet til hans “kaffemik”. Der var enormt meget kage og de smagte dejligt! Især den nederste med fragilité bunde og jordbær.

Last week we went to my younger brothers birthday. I can’t believe he is already 18. In Denmark it means that he can get a driver’s licence, wote for elections and buy alcohol in bars. – and I still remember the day he was born! My mom made the cakes in the pictures and they were lovely!

>Dyveke

Leave a Reply

